NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مش متعود اقولها اصلا بس معرفش لية جت فبالي دلوقتي وانا متعود اللى بيجي في دماغي بعمله او اقوله ف قولتها 🙂
يهمنا راحت حضرتك

هههه اسكت انا اصلا لسه بستكشف الحوار بس فصلان كميية تعاليق 😂
معاكي اما نشوف اخرتها 🤣🤣🤣🤣🙆‍♀️

• بيضحكني
التفاعلات: loully58
  • بيضحكني
التفاعلات: mido tito
  • أتفق
  • عجبني
لا بتأخر ايه ده علاج للبرد الجنسي عند بعض الستات وعدم رغبتهم في العلاقة اصلا انا دكتور علي فكرة مش بهبد
اجيبها ازاي ؟

• عجبني
  • بيضحكني
صباح النور 🌸 🤍
هو سؤالي غريب على العادة بس هو كل مره افتكروا بستغرب الحقيقة
هو ايه موضوع الفياجرا النسائية دي يعني ايه الهدف منها معقولة بتأخر؟
فى الغالب بتستخدم للاغتصاب
وفى ناس بتديها للبنات فى الحفلات فى منها المستورد والمصرى وفى منها النقط توضع افى المشروبات فى منها نسكفيه وفى منها لبان وفى الاخر هى ليست للشهوة فقط ولكن للمصايب فقط
يعنى لو فى حفلة وواحدة عايزين يبسطوها بيسطوها وبيصوروها مسلوبة الارادة ومنها المستورد b12 فضيحة فندق الفيرمونت

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
وسط الزحمة دي طلعتلي بسؤال حيرني اكثر
من غير حيرة الهدف من الفياجرا الرجالي هي مساعدة الراجل على طول التوقيت في العلاقة و المساعدة على الانتصاب اكثر او أنه الراجل يعمل اكثر من واحد ورى بعض ودى عشان التوقيت الي لازم للست عشان تجيب شهوتها بيكون اكثر من انه الراجل يقدر يتحمله فلو الفاياجرا النسائي هتكون تاخر التوقيت الي هو اصلا طويل فايه فايدة الفايجرا الرجالي ساعتها ففياجرا النسوان بتعمل العكس تسرع العملية وبتزيد الشهوة عشان تقدر توصل لمتعتها في نفس الوقت مع الراجل
ففرضا يعني انه الراجل بيجيب في دقيقتين والست لازمها 6 دقايق فالراجل بياخذ حباية عشان يطول ويوصل لاربع دقايق والست تاخذ حباية عشان تزيد شهوتها وتقصر التوقيت عشان تجيب في اربع دقايق
فهمت والا اروح انتحر

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: mido tito و loully58
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Boxing player
من غير حيرة الهدف من الفياجرا الرجالي هي مساعدة الراجل على طول التوقيت في العلاقة و المساعدة على الانتصاب اكثر او أنه الراجل يعمل اكثر من واحد ورى بعض ودى عشان التوقيت الي لازم للست عشان تجيب شهوتها بيكون اكثر من انه الراجل يقدر يتحمله فلو الفاياجرا النسائي هتكون تاخر التوقيت الي هو اصلا طويل فايه فايدة الفايجرا الرجالي ساعتها ففياجرا النسوان بتعمل العكس تسرع العملية وبتزيد الشهوة عشان تقدر توصل لمتعتها في نفس الوقت مع الراجل
ففرضا يعني انه الراجل بيجيب في دقيقتين والست لازمها 6 دقايق فالراجل بياخذ حباية عشان يطول ويوصل لاربع دقايق والست تاخذ حباية عشان تزيد شهوتها وتقصر التوقيت عشان تجيب في اربع دقايق
فهمت والا اروح انتحر
فهمت والنعمة خلاص حقك عليا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: mido tito، Adam Afndena و حنفي الابهة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%